dinsdag 16 december 2014

Local Sunday Market 14 december '14



Afgelopen zondag heb ik weer meegedaan aan de Local Sunday Market in de Performance Factory in Enschede. Leuke locale markt met veel handgemaakte producten en locale bedrijfjes.
Het was lekker druk en kerstig gezellig! Deze keer had ik veel zelfgemaakte sausjes, jammen en chutneys in mijn kraam. En daarnaast had ik ook een selectie van mijn Kunst en Glaswerk meegenomen.

Maar de grote hardloper van deze dag was mijn Jalopeno-pep.
Dit pittige sausje op basis van jalopeno pepers was niet aan te slepen(hij is ook erg lekker!).
Voor degenen die ernaast grepen afgelopen zondag ga ik binnenkort nog wat nieuwe potjes maken, en zal het tegen die tijd wel hier aangeven als ik weer een voorraadje heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten