dinsdag 1 april 2014

Nieuw avontuur in eigen huis

De afgelopen maanden heb ik na de verhuizing uit de Fabrieksschool samen met Jurgen Kuipers een atelier gehad in een oude school op de Meeuwenstraat 160 in Enschede. Helaas zit het er daar voor ons ook alweer op. Het waren een paar mooie maanden. Vanaf nu gaan we vanuit ons eigen huis werken. Atelier aan huis, het is nog even wennen, schuiven, muurtjes uitbreken, verbouwen en plek zoeken, maar het voelt goed! Weer een nieuw avontuur, en nu in eigen huis...


Nieuw adres Kunst en Glaswerk,
Enjoy the Crisis en 
053ontwerp / vormgeving:

Pijlhovestraat 22, 7521VT Enschede.


Ik vond bij het inpakken een kunstwerkje wat ik een paar jaar geleden maakte naar aanleiding van de expositie Samen Thuis van Rudi Bastiaan en Erik Kok bij Enjoy the Crisis op mijn vorige locatie. Ik vind het wel toepasselijk voor de nieuwe situatie... Samen Thuis.

Mijn verticale groentetuin, Proeftuin ETC, is tijdelijk verhuisd naar het natuurmuseum Natura Docet Wonderryck in Denekamp, waar het bij de expositie van 5 april tot en met 15 juni te aanschouwen is. De plantebakken zij opnieuw ingezaaid, en ik ben benieuwd hoe het er over 3 maanden uit ziet. Erg leuk museum ook.
Zie ook www.wonderryck.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten